Escriu

Mi foto
Alboraya, València, Spain

jueves, junio 11, 2009

COSES INEXPLICABLES


Hi ha una gran quantitat de fets que no m’explique, van d’allò més absurd a allò que tal volta no ho siga.

La majoria de vegades que he agafat el metro amb el temps justet o fent tard on fos, resulta que el direccional no llegia adequadament el bitllet. Les poques voltes que he entrat a una sala de teatre amb la funció iniciada, no hi havia acomodador i les butaques estaven col·locades amb la numeració com si l’ haguera disposada un boig. Quan he pagat al supermercat amb presses, la targeta no em passava. I quan quede amb un amic i sóc a prop del lloc, faig tard, sols si estic a prop.

També hi ha la part positiva: quan m’he posat ulleres de piscina per pelar ceba, no he plorat, i quan he deixat un tros de llima a la tapa de la cassola mentre bullia flordecol, no ha fet pudor.

Tanmateix, que hi haja part positiva no vol dir que s’entenguin estes coses, ni tampoc que jo deixe de preguntar-me cóm pot ser que s’ haja rebaixat la histèria popular per la grip porcina (espere que siga per habituació), o que a un transsexual que ha violat una dona el fagen ingressar a una presó de fèmines.

En una paraula: inexplicable.

1 comentario:

  1. A vegades també penso aquestes coses; podria ser que només recordéssim les situacions que van anar malament, i que aquelles vegades en què arribant tard a un cinema hem trobat de seguida un seient, se'ns oblidin.
    Una altra cosa que em sobta és quan els esdeveniments van en paquets: es mora un actor famós, i en pocs dies se'n moren tres. Hi ha un accident de tren, o d'avió, i en els mateixos dies n'hi ha tres o quatre, ni que siguin de diferent gravetat. L'altre dia a Terrassa es van morir dos professors amb certa fama el mateix dia. Per què?

    ResponderEliminar